PROJECTE FINAL

L'última tasca d'aquesta aplicació i, per tant, d'aquesta assignatura és el projecte final amb App Inventor.

Per aquesta tasca m'he inspirat en les franquícies de videojocs i amb les plataformes de jocs online: és absolutament increïble la quantitat d'opcions que tens a escollir en aquestes, i a causa d'això vaig proposar-me el següent: simular una plataforma online de videojocs sota el nom de MONTSUJOCS, i òbviament estarà plena de detalls del centre.

Al principi tenia la intenció de programar 4 jocs, però el 4t (el Memory) no m'acabava de funcionar i l'he deixat el seu botó desactivat, però en qualsevol moment podeu activar-lo i veure les meves proves fallides. Així doncs pots jugar al clàssic Buscamines, a un mini joc de Tennis i al Tres en Línia.

Aquí teniu les captures de com es veuria:
-Pantalla 1 (inicial)

-Pantalla 2 (escull el joc)

-Pantalla 3 (Buscamines)


-Pantalla 4 (Tennis)

-Pantalla 5 (és el que està de prova) 


-Pantalla 6 (Tres en Línia)



FINS AQUÍ LA MEVA ESTADA EN AQUESTA MERAVELLOSA ASSIGNATURA, M'HA ENCANTAT APRENDRE NOVES EINES TAN INTERESSANTS I AL PROFESSOR I ALS COMPANYS TAN BONS! HA ESTAT UN PLAER.













Comentarios

Entradas populares de este blog

APP INVENTOR 3r Trimestre

APP INVENTOR 2n Trimestre

EL MEU BLOG D'INFORMÀTICA